Leverandørservice

For at spare administration og undgå renter, kan du med fordel tilmelde dig leverandørservice.

Tilmelding til leverandørservice sikrer, at betaling sker til tiden, og du undgår unødig administration med indbetalingskort/bankoverførsel m.v. 

Leverandørservice fungerer ved, at banken sørger for at indbetale dit udestående på forfaldsdagen, hverken for tidlig eller for sent.  Har du kommentarer eller ændringer til din regning, bliver den rettet på normal vis ved henvendelse til vores kundeservice på tlf. 99 36 17 17.

Med de nye portotakster, som Post Danmark indførte pr. 1. januar, er vi været nødsaget til at opkræve et forsendelsesgebyr pr. 1. aril 2016 på 25,00 kr. ekskl. moms for hvert udsendt dokument. Dette kan imidlertid undgås ved, at du tilmelder dig den automatiske e-mail service på bestil@hedegaard-as.dk. Forudsætningen for at du kan tilmelde dig leverandørservice er, at du er CVR-registeret.

LeverandørService Onlinetilmelding